zaterdag 30 april 2011

Nieuwe bakspulletjes !!

Ik heb een kleine tijd geleden een gé-wel-dige webshop gevonden,
 ik natuurlijk héél blij...mijn portemonnee vond dat minder amusant :-)

Na veel sneukelen en snuffelen, want da's een deel van de pret, deed ik een kleine bestelling.

En ken je dat gevoel van verwachting, als je weet dat élke moment die postbode voor je neus kan staan met een doos in z'n handen?
Je wil eigelijk helemaal dan dat domme papier niet afteken, je wil gewoon DIE doos !

Dus gisteren was het al zover !!

Nu had ik nog zo'n flauwe grappenmaker die op mijn 'oooh ! kom binnen, kom binnen ! NU zie ik u graag komen se!' reageerde met een twinkelende blik en een snelle stap naar achter 'zal ik dan morgen nog eens terugkomen, dan heb je dubbel plezier ervan'.

Niet dus ! HIERGEVEN die handel !! ;-)

Dit was mijn mooie doos:


En dit was de geweldige inhoud ervan:


Jullie zegt dat misschien niks, maar voor mij schreeuwen deze pakjes allemaal tegelijk 'maak iets met mij !!' uit, en dat gaan we zéker doen !!

En ahja, voor ik het vergeet: dankjewel http://www.deleukstetaartenshop.nl/ want alles was in perfecte staat, mooi stevig ingepakt zodat het de reis naar België goed zou overleven en supersnelle levering.

Zo heb ik het graag !!
En BumbleBee-vriendje ook... want ik herhaal minstens 185 keer op een dag hoe graag ik mijn pakketje wil als ik zit te wachten op bakspulletjes (of scrapbookspulletjes... of kraaltjes,... of alle andere leuke hebbedingetjes...)

ECHTE aanrader dus !!

1 opmerking:

  1. Hoi! Net jouw blog ontdekt, wat leuk nog een Belgje die blogt, zo zijn er niet teveel! Ik zit zelf ook vol spanning te wachten op mijn eerste besteling van de Taartenshop, als alles goed gaat zou die vandaag moeten arriveren!
    Ik ga jouw blogje zeker volgen, wij delen een paar dezelfde hobby's! (bakken dus en scrapbooken! Al is dat bij mij wel digitaal)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...