dinsdag 26 april 2011

Zomer-ritsen !

Ik heb weer een nieuwe manier gevonden om BumbleBee-Mama stress te bezorgen,
namelijk: ik wil leren naaien !

En mijn superlieve mama is en blijft nu eenmaal een creatieve dame -en nog een zeer geduldige op de koop toe- dus ze is de ideale teach :-D naar mijn mening dan toch...

Dus als brave leerlinge begin ik met het projectje dat ze me durft toevertrouwen, en dat zijn: kussenslopen maken ! Allemaal goed en wel, maar daar horen dus ritsen bij.

Leuk om te weten dat wanneer je 5 stuks moet vinden, het een zoektocht van jewelste is om 5 dézelfde ritsen te vinden.

Dit heb ik dan maar -vrij fleurig- opgelost, met dit als resultaat:



2.50euro voor één rits van 40cm lang... daar kan je niet voor sukkelen.
(bij de Veritas moet je hiervoor zijn ;-) )

De kussens zijn voor in de zetel en de stof zal flashy groen zijn :-) ! Nu is het nog afwachten of het eindresultaat acceptabel genoeg zal zijn om hier te komen showen !

Ik ben alvast nieuwsgierig.

2 opmerkingen:

  1. Blij dat mijn mama niet de enige is met stress ;). Alleen durft mijn mama mij geen projectjes toe te schuiven.
    Durft BumbleBee-Mama ook lachen met de stommiteiten die gezegd of gedaan worden. Volgens mij blijft mijn biais-uitspraak mij voor de rest van mijn leven achtervolgen :D.

    zo-ella x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker, ze durft lachen met mijn uitspraken of blunders ;-) maar die zijn dan meestal ook zo hilarisch dat ik ze dat niet kwalijk neem !

    Arme mama's toch he... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...