zondag 8 mei 2011

Moederdag !!

Zondag 8 mei...

Mama's dagje ! En bij mijn lieve BumbleBee-mama is dat dubbel dit jaar,
want ook haar verjaardag is op 8 mei ;-)

Dat vraagt natuurlijk om een cadeautje, of beter: 3 cadeautjes !


Mijn lieve mama is gék op fantasie-films, daarom natuurlijk de allernieuwte Narnia

Normaal ben ik NOOIT op tijd als het over nieuwe films gaat, altijd weer is ze me voor en kan ik hen weer van mijn 'mogelijke cadeautjes-lijst voor mampje' afstrepen.

Maar dit jaar niet !


Dan... bij een vorig bezoekje in ons BumbleBee-appartementje lag er een nét afgewerkt juweeltje klaar, te wachten op haar foto-moment. En blijkbaar was dat helemaal haar ding.
Dus met liefde en plezier krijgt mijn frulle-schatje een nieuwe eigenaar:



En natuurlijk... geen verjaardag en moederdag zonder... TAART ! :-)

Met wat passen en schikken vond ik toch nog de tijd om deze week een taartje te maken, met dit als eindresultaat, hopelijk vind ze het mooi ;-) (en lekker)


Gelukkige verjaardag én moederdag BumbleBee-mama !!


(alle recepten en how-to's van de biscuit en de gebruikte vullingen komen later !)

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...