donderdag 9 juni 2011

Award !

Waaaaauw !! Ik heb net een award gekregen !

Ik wist nog geen eens dat men zoiets deed, laat staan dat ik had verwacht om mijn eigen naam te zien staan als het er over ging. *bloos*


Dus dankjewel 'me' van http://mooisvanme.blogspot.com/ !!

Het is heel wat voor me om dit te 'krijgen', en ik weet niet zo heel goed wat ik erover moet zeggen.
Dus gewoon: een welgemeende dankjewel !

Het is blijkbaar nu de bedoeling dat ik jullie wijzer maak met weetjes over mezelf.
En laat ik nu eenmaal graag kwebbelen en tetteren en dat uren aan een stuk.
Dus dat komt even goed uit dat ik hier nu een excuus voor krijg.

Wat kan ik over mezelf vertellen dat interessant genoeg is om hier te schrijven?

- Ik ben compleet wég van de kleur roze.
Fel-pastel-licht-donker... whatever, zolang het roze is, is het oke !
Een computermuis, gsm, kodak, riem, stuurhoes in de auto, dekentje voor in de auto, bewaardozen, ballerina's, kleding met de massa,... noem maar op. Alles moet roze :-)

- ik kom uit een héél creatief gezinnetje !

Mijn vader is een geweldige doe-het-zelver.
Alles waar je véél vakkennis voor nodig hebt (en materiaal) zal hij wel kennen en kunnen ondertussen.
Schilderen en behangen is ook helemaal zijn ding.
Ik denk niet dat ik OOIT iemand gekend hebt of zal kennen die meer perfectionistisch is in zijn werk.
Maar je ziet het dan ook wel ;-)
En niet te vergeten: laat hem een omelet maken... en je krijgt een kunstwerkje ! (lol !)

Mijn mama heeft magische handjes, niemand kan zo mooi haken en breien als zij.
Ook naaien en borduren moet altijd tot in de puntjes juist zijn en ziet er dan ook supermooi uit :-)
Ze heeft nog 1001 andere hobby's en talenten, zoals werken met glas of bloemstukjes maken,...
Ik heb het niet van een vreemde ;-)

Mijn zusje is dan weer een creatieve madam op gebied van kralen.
 Met van die pieteluttige-innieminniekleine-kraaltjes kan ze fantastisch mooie dingen maken.
en sinds kort is ze ook in de wereld der breikunsten gestapt,
dus vloeien de sjaaltjes uit haar vingers alsof het niks is !

En vriendje...
die kan alles :-)
Van meubeltjes zelf ontwerpen en in elkaar zetten, tot ikea-dinges monteren.
Mijn -meestal- enthousiaste bakkers-assistent spelen.
Knutselen en freubelen met hout en andere zaken.
Meedenken met mijn 1001 projectjes ;-)

- ik ben een onvoorstelbaar warhoofd.

Zo zal ik beginnen met pannekoeken bakken terwijl ik niet genoeg eieren in huis heb, zodat ik vriendje richting winkel moet sturen voor ik verder bak.
Of halverwege een hobbyprojectje vergeten wat mijn oorspronkelijke idee was, en pas nadien dat beseffen (en dan toch content zijn met het resultaat).
Of aan een enthousiaste uitleg beginnen, uitwijden, afwijken, en dan niet meer weten waar ik het net over had.

- ik ben gék op kleine kindjes !

Grijpende handjes, een druppel kwijl langs dat mondhoekje, guitige oogjes en een dopneusje...
 en dan ben ik verkocht.
Als dan die petottekes nog eens beginnen te grijzen als je gekke bekken trekt en een schaterlachje laten horen, smelt ik helemaal weg.

- ik ben verslaafd aan lezen !

Geef me een boek en enkele ogenblikken tijd, en ik verdwijn van de wereld.
Ik kruip niet liever dan in mijn thuis-outfit onder een dekentje, met een groot dik boek in de zetel.
Een glas met een vochtige inhoud in de buurt en je hoort me niet de komende uren.

- euh... ik ben ook verslaafd aan TV-series.

Ik kan uren en uren spenderen aan series bekijken en herbekijken.
Dat kan gaan van NCIS of Charmed. Tot Friends en The Mentalist.
en...mijn laatste ontdekking: Thuis.
Oh ! en The Big Bang Theorie !
En ... Jim ! (hoe noemt de serie weer?)
En en en... Will and Grace !!

En... hoe noemt die weer...

Allez, je snapt wat ik bedoel ;-)

- nog een verslaving: boeken kopen!
(euh... en stofjes... en euh... knutselgerief... *bloos*)

Ik krijg kriebelhanden, vlinders in mijn buik en blozende kaakjes als ik érgens, eenders waar,
 boeken - stofjes- knutselgerief zie liggen.
Dus goed dat ik een tikkel discipline heb, of ik zou nu een véél te klein appartement hebben.

- en een logische: ik moet en zal constant bezig zijn met hobby's.

Ik denk dat jullie deze wel begrijpen ZONDER een hele uitleg erbij ;-)

- ik hou van de zee.

Niet enkel de Belgische zee, want die heb ik weer in lange tijd niet meer gezien.
Maar gewoon DE zee.
Het water, de golven, de meeuwen, de sfeer, het zand tussen je tenen
(of als je wat minder geluk hebt: de kiezels die in je voetzolen bijten)
Ik ben er compleet gek van.

Maar ik zal er never-ever verder dan mijn knieën instappen.
Want hoe verleidelijk het ook is... ik ben er doodsbang van ;-)

Maar toch hou ik van de zee.

- en als laatste: ik blog héél graag !

Maar dat wisten jullie ook al ;-)
Ik vind het geweldig om mijn gelukte en mislukte pogingen tot creativiteit met jullie te delen.
Dit is begonnen om gewoon al mijn eigen maaksels op een rijtje te kunnen zetten, en mijn verbazing was groot toen ik daar reactie op kreeg.
Mijn kaakjes begonnen rood te worden (en mijn nek enkele cm dikker) toen ik mails mocht ontvangen met suggesties voor nieuwe blogjes en leuke reacties met complimentjes.

Ik had al veel plezier om constant nieuwe dingen te doen en te leren, maar nu ik ze kan delen met jullie...
is het eens zo leuk !

Dus allemaal héél erg bedankt om mijn gezever en gezwats te lezen ;-)


Zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen die me bezighouden in het leven of dingen waarvan ik hou,
maar ik dénk dat ik het lang genoeg heb gemaakt.
En nu kennen jullie me weer iets beter ;-)

Nu is het natuurlijk de bedoeling dat ik deze leuke award doorgeef aan mijn favo blogjes !

En gut... da's wel moeilijk !

Na wat nadenken...:

- http://laurasbakery.blogspot.com/
Omdat deze creatieve madam tijdens het studeren nog steeds tijd kan vinden om prachtige taarten-koekjes-cupcakes te maken. En dat doet ze geweldig goed !

- http://annette-werkjes.blogspot.com/
Deze dame is een krak in het haken en naaien !
Ik ben helemaal fan !

- http://demerle.blogspot.com/
Omdat ze ZO veelzijdig en creatief is !

- http://zelfgemaaktkado.blogspot.com/
Misschien telt het niet, maar AL deze dames verdienen ook een award voor hun creatieve kunsten!

- http://zohappy.blogspot.com/
En zoals de titel van haar blog zegt: je kan niet anders dan happy worden van haar maaksels !

Voila dames, jullie krijgen van mij de Kreativ Blogger Award !

3 opmerkingen:

  1. Wauw Bumblebee... super gefeliciteerd!!!!
    En dank je wel voro het dikke compliment ik ga er helemaal van blozen :$
    Dank je wel voor mijn award!!!

    Jij heb hem ook dik verdiend

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...