maandag 27 juni 2011

Twinkelende oorbellen ! (deel 2)

En hier zijn we met deel 2 van de oorbellen-reeks.

Waarom een voorliefde voor oorbelltjes maken, vragen ze me steeds...
 ik draag ze zelf niet (al dat gewiebel en gewriemel aan mijn oren, daar krijg ik de zenuwen van ;-) ),
maar het is wél superleuk om ze te maken.

Je moet natuurlijk rekening houden met het gewicht van de belletjes, het is niet de bedoeling dat ik iedereen met oor-pijn opzadel ;-) en ieder's goesting is anders, maar dat maakt het net zo fijn.

Kleurtjes zijn makkelijk te mixen, stijlen uit te proberen... een oorbel is iets dan mensen sneller zullen wisselen dan een ring of een ketting, en dus zullen aanpassen aan hun kleding of hun mood.

Voor jullie leuk om te dragen, voor mij leuk om te maken.

Iedereen happy !!

Klassiek... of toch niet?


Fris blaadje ;-)


Lila-paars.


Blitse combinatie !


Weetje: bij de meeste oorbelletjes maak ik een ketting of armband ...
(of omgekeerd: bij de ketting of armband maak ik oorbelletjes ;-) )

Even genoeg oorbelletjes, volgende keer iets anders !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...