dinsdag 14 juni 2011

Vaderdag Bananenflapjes !

Dit weekend was het vaderdag !

Omdat mijn BumbleBee-papa eentje is waarvoor je nooit cadeautjes mag kopen, en als je dat wel doet begint hij te morren, besloot ik maar dat ik iets ging maken ipv het te kopen !

Het moest iets lekker zijn natuurlijk ;-)

Ik koos eerst en vooral voor koekjes !

Lekkere -en véél- hasseltse speculaas-rondjes !


Appelflapjes hadden we al eens gehad, dus nu waren de banaantjes aan de beurt:
Bananenflapjes met chocolade !

En 3 choco-mini-broodjes om het deeg op te werken ;-)


Mnjam !

Easy nagerechtje en ZO lekker!

Receptjes volgt later ;-)

1 opmerking:

  1. Oh, die bananenflapjes met chocolade doen me al watertanden nog voor ik de foto zie! Benieuwd naar dat recept!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...