vrijdag 10 juni 2011

Winnaars eerste Give-Away !

Hier zijn we ermee !!

Ik wilde te wachten tot deze avond laat, zodat iedereen nog één dagje de kans kreeg, maar mijn BumbleBee-vriendje vind het allemaal ZO spannend dat hij gisterenavond al namen uit mijn pot wilde plukken...

dus bij deze weet ik de winnaars al... maar jullie nog niet he ;-)

Eerst en vooral wil ik iedereen su-per hard bedanken voor de enthousiaste reacties, ik had nooit verwacht dat ik zoveel mensen kon happy maken met mijn oorbelletjes.

Dus natuurlijk geef ik beide stelletjes weg ipv maar ééntje.

Gelukkig kwam het goed uit, en had één winnaar een voorkeur erbij gezet, en de volgende niet. Dus hopelijk is de tweede naam ook blij met de kleur van de oorbelletjes die ze zal krijgen...?

Maar ik hou jullie niet langer in spanning !

Hier gaan we !

Mijn pot vol met naampjes.
Allemaal dezelfde papiertjes, op dezelfde manier gevouwen... anders is het niet eerlijk natuurlijk.


De éérste naam...


De tweede naam...


Dit was het éérste papiertje !!

Proficiat !!


En dit was het twééde papiertje !!

Ook een dikke proficiat !!


En dit zijn mijn prutsemiekes, in hun cadeauzakje...


Dames, ik hoop dat jullie er blij mee zijn !

Lydia had als voorkeur de roze oorbelletjes aangeduid, Jofkas had geen voorkeur meegegeven... dus ik hoop dat de blauwe welkom zijn?
Zoniet... vinden we daar wel een oplossing voor ;-)

Gelieve jullie adressen door te geven via mail
Bee-zzyBumbleBee@hotmail.be
En dan stuur ik jullie zo snel mogelijk jullie cadeautje op !

Bedankt aan iedereen om mee te doen !

(en als we zo verder gaan met de volgers...
kan ik binnekort weer iets nieuws gaan verzinnen om weg te geven ;-) )

6 opmerkingen:

  1. Ik loop te pronken met mijn prachtige blauwe belletjes. Ze zijn zo mooi en ik ben er heel blij mee.
    De buurvrouw vroeg: "Waar heb je die mooie oorbellen gekocht?" Dat was de eerste reactie en al binnen een half uur nadat ik mijn pakketje uit de brievenbus had gehaald. Leuk hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ! Ik ben content dat je ze mooi vind ! En dat ze veilig en wel tot daar geraakt zijn.

    Veel plezier ermee !!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...