zaterdag 15 oktober 2011

Enkele juweeltjes

Het is stilletjes rond de juweeltjes...
ik ben met te veel andere dingen bezig denk ik ;-)

Maar hier nog een van mijn laatste creaties:

Een rode-zwarte spiraalarmband met afneembaar belletje.
Op maat en vraag gemaakt voor een hele lieve dame.

Schattige visjes in combinatie met kleine glasparels.

En bijpassende oorbelletjes.
Lekker speels, allemaal verschillende kleurtjes ;-)

Als de hobbykamer hier minder een stort is... zal ik er binnekort terug invliegen.
Maar ik heb 2 grote projectjes mét deadline,
de sjaals en mutsen...
en dan nog heel wat andere kleine projectjes.
Dus misschien staat dat 'opruimen van de hobbykamer' niet helemaal bovenaan mijn to-do lijst ;-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk weer hoor... en ach a, je kan maar 1 ding tegelijk doen, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er zijn maar 24 uren in een dag hé ;)
    Mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé leuk, weer eens sieraden!!
    Die visjes...waar vind je ze! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw weer zo lekker crea bezig geweest!!
    je visjes zijn zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...