donderdag 10 november 2011

Nog meer edelsteen-juweeltjes !

Ik had zin in nog meer juweeltjes,
en dan vooral omdat het met de edelsteentjes echt wel fijn werken is.
Ik maakte een armband met peridoot bloemetjes, bergkristal en maansteen.
Op elastiek (je ziet daar nog het stukje dat ik moet afknippen om het af te werken ;-) )

Bijpassende oorbelletjes:
Een geregen ketting,
ik gebruikte Onyx bloemetjes,
kleine hematiet-jes,
en bergkristal, rondelletjes en kralen.
Toch wel mijn favoriet er tussenuit :-)


Nog een ketting:
Deze keer combineerde ik rozenkwarts bloemetjes, met bergkristal (ach die is zo fijn om te gebruiken dat ik het overal zou tussenzwieren) en aventurijn bloemetjes.
De hanger is ook van aventurijn.


Tijd voor blinkeblink:
oorbelletjes met bergkristal en hematiet !
Lekker licht en wees maar zeker dat ze schitteren.

Onyx bloemetjes met bergkristal rondelletjes.

En ik kan het niet laten om die combinatie van bergkristal en hematiet te herhalen (en herhalen...en herhalen ;-) ).
Je ziet het hier niet zo goed, maar de onderste bergkristal en hematiet bengelen speels los.


En dat waren ze weer voor eventjes !

2 opmerkingen:

  1. In een woord : "allemachtig prachtig" , o nee dat zijn er twee ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat je dat kan maken, het ziet er zo chique uit! Prachtig!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...