zaterdag 14 april 2012

En nog eens een Give-away !!

Olala, de ene is nog niet koud of er komt al een volgende aan !

Hebben we dat graag, of hebben we dat graag?

Kleine detail...
deze keer komt ie niet van mij !

Erg ver moeten we het niet gaan zoeken,
want het is mijn allerliefste BumbleBee-zusje die iets in elkaar gestoken heeft.

Ook bij haar is er een facebookpagina ontsproten
waarop al heel wat mooie spulletjes te zien zijn.

Een enkeling zal jullie wel een 'ah!' moment geven,
daar ik zo nu en dan mijn neus eens in de zaken steek
en een BumbleBee-twist er tussen zwier.

Maar het grootste deel is iets helemaal anders.
Kleine elfjes,
mini-draakjes,
veel leesplezier in een knappe kaft,
blinke-blink in alle vormen en maten
en geurtjes alom.

Kleine en grotere spulletjes om jezelf en anderen mee te verwennen,
en ook véél moois om zelf nog mooiere dingen van te maken.

Nieuwsgierig?

Ga dan zeker eens een kijkje nemen op haar website.

En om nu ineens verder te praten over die geweldige give-away...
want ik dwaalde weer af
dit is wat jullie kunnen winnen.

Hebben, hebben heben?
Het pakketje bevat 10 wenskaarten met een blanco binnenkant, met bijpassende enveloppen.
Bedrukt met prachtige foto's van elfen en nog meer van dat moois.
En ook nog 5 wierook pakjes (dit zijn dan 15 verschillende geurtjes!)
Wat moet je hier voor doen?
'like' de pagina.
(niet de foto, niet iets anders, gewoon de pagina)

Laat een comment achter bij 'evenement',
vertel dat je graag mee doet en waarom.
En that's it !
Op 16 mei 2012 zal er één naam geloot worden,
dus wil je kans maken:
'like'-en maar !!

1 opmerking:

  1. de vorige heb ik gewonnen dus nu geef ik graag anderen wat meer kans....

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...