maandag 14 mei 2012

Cadeautjes-tijd !


Het is weer moederdag geweest... en daar horen cadeautjes bij !

Ik plunderde voor mijn Bumblebee-mama haar cadeautjes (-tjes ja... want ook haar verjaardag is rond deze tijd) Intratuin leeg, daar hebben ze zo'n mooie spulletjes !!
Maar zo gewoon alles kopen
dat is ook mijn ding niet.

Dus ging ik zelf aan de slag !

Ik fabriceerde iets voor in een potteke te kieperen.


En nog iets voor in een ander potteke.


En geen moederdag zonder een taartje,
dus daar ging ik ook voor aan de slag.


Ja mannekes.
Dat heb je goed gezien.

Allemaal roze.

Elk excuus dat je krijgt om iets in't roze te maken moet je met beide handen vastgrabbelen
en niet meer loslaten,
toch?

Aan alle mama's,
half-mama's
stiefmama's
schoonmama's
bijna-mama's
groot-mama's
overgroot-mama's
overovergroot-mama's
en al de rest ook
Hopelijk hadden jullie een fijne moederdag !

2 opmerkingen:

  1. Je taart ziet er fantastisch uit. Zou er graag een hapje van hebben geproefd.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch je zal het maar krijgen ;o), je taart is een beauty en je mams was vast heel blij met deze verwennerij ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...