maandag 7 mei 2012

Een bananerige bananentaart

Mijn bananentaart

dat was:
krokant gebakken koekjesdeeg
zelfgemaakte banketbakkerspudding
en
heerlijke bananerige bananen

Lékker.
En makkelijk.
Want daar hou ik wel van...

Eerst maakte ik de banketbakkerspudding.

Daar gebruikte ik dit receptje voor.



Dan prepareerde ik mijn taartbodem:
Goed er in duwen, iets hoger dan de vorm omplooien.
Met een vork gaatjes prikken zodat ie niet in bellen bakt.
Randjes van het papier afknippen.
Bakpapiertje er in.
Bakparels er in.

*hup* de oven in.


Na 10-15 minuutjes krijg je dit !


Ondertussen heb je je banaantjes kunnen snijden,
is je pudding afgekoelt.

En kan je de pudding in je afgekoelde bodem placeren.
En je bananen schikken.

That's it.
Niet meer of niet minder.
Easy, toch?

Ik ging er met een borsteltje met citroensap over,
zodat mijn banaantjes niet zo snel zouden verkleuren.
Je kan dat ook met een laagje gelatine doen,
of iets dergelijks.

Smakelijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...