maandag 30 juli 2012

Een kleine sneakypeaky...

Psssst?
Ik ben met een projectje bezig,
eentje waarvan ik zei dat ik ermee ging beginnen.
Sneller als vorig jaar.
En kijk !
Ik heb dat nog effectief gedaan ook.
Maak dat mee.
Hola Bumblebee, niet te vroeg victorie kraaien,
je hebt nog een lange weg te gaan.
Misschien kunnen jullie wel raden waarmee ik bezig ben?


Jaja,
je ziet daar weer pizzadozen.
Ze zijn handig,
dat zei ik toch al?
Wist je trouwens dat ik op mijn facebookpagina regelmatig foto's laat zien?
Van projectjes waarmee ik bezig ben.
Of die nu lukken of niet...
Of iets njammie dat net uit de oven komt.
Misschien zelfs een 'live' opname van een of andere bakmarathon.
Allemaal kleine sneak peakjes,
eigelijk feitelijk.
Maar shhht,
want als iedereen dat eigelijk al op facebook ziet,
is het geen verrassing meer op mijn blogje ;-)
Wist je ook al dat ik binnekort een give-away ga doen...
énkel voor mijn facebook-lezers?
Gewoon als extra bedankje...
Dus misschien moet je er eens een kijkje gaan nemen.
Wie weet drop ik daar nog wel een andere foto,
van dit projectje.

 

4 opmerkingen:

  1. Kan er nog niet veel van maken,
    maar ik ben wel zeeeeer benieuwd!
    Ga je facebook pagina in de gaten houden ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit naar de vormen te kijken, maar heb geen idee. Facebook heb ik niet, dus ik wacht nieuwsgierig af.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet het ook niet en op facebook zit ik niet maar volgens mij laat jij het ons vast wel binnenkort weten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...