vrijdag 18 januari 2013

Eerste stapjes in de borduurwereld, deel 8

Oepsie.
Ken je dat gevoel?
Gewoon even 'oepsie'.
 
Oepsie... is dat al zo lang geleden?
Oepsie.
Het was al van 20/12/2011 geleden dat ik jullie liet zien waar ik gebleven wat met mijn borduurwerkje.
Oepsie.
 
En dat is niet voor niets,
want ik ben niet erg opgeschoten sindsdien.
Is dat écht al meer dan een jaar geleden?
Oepsie.
 
Hier was ik gebleven.
 
 
'nog een weekje werk' zei ik toen.
 
Dat is een vrij lange week geworden,
denk ik zo.
 
Want hier komt de update.
 
 
*proest*
En dat ziet er nog niet echt 'af' uit, wel?
Oepsie !
Maar kijk ja,
ik duik sebiet de zetel in,
met dekentje en chocomelk
of nee...doe maar zonder chocomelk, zie dat ik ga morsen seg...
da's bijna een levenswerk ondertussen.
en dan doe ik er nog een steekje of 100 bij.
Beloofd.
 
En traag
maar gestaag
komen we er dan uiteindelijk wel.
Misschien.
Ooit.
 
 
Oepsie !
 

10 opmerkingen:

  1. Gelukkig zit er geen houdbaarheid datum op en kan je er lekker net zo lang over doen als je zelf wilt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi amai gelukkig, anders was ie al lang gaan lopen omdat ie pootjes (en haar) had ;-)

      Verwijderen
  2. Het ziet er wel heel erg mooi uit! Ja, zoiets ligt vaak al eens lang opzij he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar ik zie toch al een oor extra ;-) Komt vast wel in orde, geniet van de 100 volgende steekjes, en het - tussendoor, niet tegelijkertijd - nippen aan je choco!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa ! Toch een tikkel vordering !
      Nu dat andere oor nog en dan komt ie goed.

      Verwijderen
  4. Ha ha, ik herken het helemaal. Mijn vlinders zijn ook nog niet allemaal mijn boorduurwerk opgevlogen. Maar ooit toch zal ik hem afkrijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als jij ergens een half hoofdje zoekt en naar mij stuurt, zal ik dan elke vlinder die ik tegenkom jou richting uit wijzen? ;-)

      Verwijderen
  5. Hallo Bumblebee, je bent niet de enige hoor, die een werkje in de kast laat liggen.
    Mijn tafelkleed lag wel 15 jaar in de kast om geborduurd te worden.
    2 jaar geleden ben ik begonnen met elke dag een uurtje of zo te borduren en ja warempel was het een jaar later af.
    Leg het "op de pak" dat scheelt. Veel plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, blij om te horen !

      Een tafelkleed is natuurlijk wel iets groter en een ruimer projectje om aan te werken.
      Dit is een kleinklein lapje, dus ik doe er zo al lang genoeg over ;-)

      Je hebt daar zo'n geniet van he, als dat af is. Ben wel nieuwsgierig naar je tafelkleedje nu eigelijk ;-)

      En inderdaad, gewoon flink onder je voeten leggen en dan neem je het vlugger vast.

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...