zondag 17 februari 2013

Juweeltjes met een hart

Het was weer eventjes geleden dat ik mijn niet-stilzittende-poep kon dumpen op een stoel
met kralen en kleine prutsedingen voor mijn neus
voor enkele uurtjes.
 
Maar soms springt dat in je op
en moet je gewoon je kriebelende vinder de kans geven om creatief te zijn.
 
Uit de weg dan,
want alles moet dan wijken.
Meestal is het een gat in de nacht eer ik mijn opengesperde ogen en stijve nek op het kussen vlei.
 
Deze keer werd mijn prul-sessie onderbroken.
Een dikke lip der lippen -die zo nog een beetje trilt ook- als je me dwingt om te stoppen
maar het was voor een goed doel:
om de Bumblebee-moemoe te gaan bezoeken.
 
Om nadien naarstig verder te freubelen.
Met volgende resultaten.
 
 













 
 






Heerlijk om verschillende juweeltjes te maken in hetzelfde thema.
Moet ik meer doen ;-)
 

Zo.
De valentijnsweek zit er op.
 
Wat was het fijn om mezelf en jullie een ganse week onder te dompelen in een berg vol hartjes,
lieve projectjes
en veel roze & rood tinten.
 
Hopelijk hebben jullie er even veel van kunnen genieten als ikzelf.
 
Voor wie een dagje gemist heeft,
hier nog even een overzichtje.
 
Maandag gaf ik het startschot.
Woensdag was de dag van het schattige koppeltje van cake.
Op donderdag kon je leren hoe je de kanten hartjes maakt.
Vrijdag was het koekjesdag.
Op zaterdag deelde ik nog wat ideetjes met jullie.
Zondag... welja, nu is het tijd voor juweeltjes !
 
Voila.
Nu nestel ik me in de zetel
om daar wat verder te kuchen,
niezen
snotteren
sniffen
en meer van dat leuks.
 
Fijne zondag !
 


2 opmerkingen:

  1. Was heel leuk, die themaweek van jou! Ik heb weeral veel moois zien passeren hier.

    Hopelijk geen griepje op komst, beterschap alvast en geniet van je lazy sunday! Dat heb je wel verdiend na zo'n leuke blogweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap allemaal, de eerste foto is wel mijn favoriet. Ik,heb ook nog kralen en al dat ander frul liggen, maar gebruik dat dan weer om kaarten/ mini albums etc. mee te versieren.
    Maar moet dit toch ook eens gaan proberen, zo,knap !!

    Hopelijk niet te ziek worden he, veel beterschap !!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...