dinsdag 25 juni 2013

Uitstapje naar...?

Laten we even gezellig met z'n allen een uitstapje maken.
In blogland.
Tussen de bollen katoen,
de draden der borduurgaren,
met hier en daar een draak die nog slaapt
en een elf die zich verstopt.
 
Even een uitstapje maken naar een andere blog.
Namelijk deze !
 
Alle hupsa,
zijt ge nu nog niet weg?
 
Als beginnende blogster is het even onwennig
nog wat zoeken in de kiertjes en gaatjes van blogger naar alle nodige prulletjes om heel de boel af te werken naar behoren,
maar ook vooral: even het gevoel hebben om tegen het niets te babbelen.
 
Dus ik geef mezelf even de vrijheid om heel eventjes
heeeeel eventjes maar
een handje uit te strekken
een duwtje te geven
een sjot tegen haar achterste te geven
allez, kies maar uit wat het beste past
zodat jullie ook kunnen lezen wat ik lees.
 
Ik lees vooral veel info
veel veel veel info.
Met duidelijke foto's
uitleg die iedereen kan volgen
met tips en trucjes voor de echte beginners.
 
Dus.
Wil je leren hoe je begint met borduren?
Vanaf a tot z?
Dan rep je je maar rap naar hierzo.
 
Ik twijfel er niet aan dat er binnen heel korte tijd ook nog heel wat andere dingen boven komen drijven.
Maar hey...
ik ben geen madam met een glazen bol he.
 
Het enige dat ik weet is dat deze madam veel te vertellen heeft.
Hoe en wat,
dat moet ge zelf maar gaan lezen.
 
Voila.
 
 


1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...