woensdag 22 januari 2014

Chocolade-tulband-cake

Ik kreeg vorige kerstmis,
niet degene die net passeerde, maar die daaaarvoor
mooie bakvormen cadeau van mijn bumblebee-ouders.
Dus die moest ik eens een keertje grondig uittesten !
 
Ik bakte deze cake.
Niet heeeeelemaal wat het moest zijn,
het recept rammelde en kletterde wat aan verschillende kanten.
Maar uiteindelijk was het resultaat niet slecht,
mits wat toevoeging van melk en wat minder bloem.
 
Beetje vast en zwaar,
en de afwerking maakte het boeltje er niet lichter op.
 
Maar omnomnom zo lekker !
Kijk je even mee?
*Send* rechtstreeks extra celletjes richting je achteronderkant
gewoon al door ernaar te gluren.
 






Wel een voordeel aan het receptje?
Ze kwamen met een *klots* en een *floep* gewoon hun vorm uit.
Dat is wat je moet hebben,
anders sta je onnozel lang te shaken met je bakvorm in je handen.
Doe-nu-niet-alsof-ge-dat-zelf-nooit-hebt-moeten-doen-eh !
 
Ik werkte mijn lieverdjes af met glazuur.
De ene al wat chocoladeriger dan de andere.
Eentje met nootjes, eentje met roze sprinkels en eentje met chocoladeschilfers.
 
Ze zagen me graag komen,
de collega's
en de schoonfamilie
en de bumblebee-familie.
 
Die laatste iets minder,
volgens mij loopt die zoete holle tand al lichtelijk over ondertussen.
 
Schol !
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...