woensdag 29 januari 2014

Zalm met philadelphia


Dat wij pasta-vretertjes zijn dat is wel algemeen geweten denk ik.
Zo niet, dan nu wel.
Bon.
 
Soms dan ben ik lui
regelmatig
en dan klik ik in het rond op mijn blogje
da's een gemak jong, zo al uw recepten op klikbereik !
en dan denk ik 'tiens, dat is lang geleden dat we dat gegeten hebben'.
En voila.
 
Wat eten we vandaag?
Zalm met philadelphia.
Geen limoen deze keer,
wel een citroentje.

 
En of ge daar nu groene of gele zure dinges op legt,
blijft lekker !

1 opmerking:

  1. Ben ik blij! Want ik ben niet op dieet (dat vindt Mieke Kosters van 'Het geheim van slanke mensen' en kinderlijke instelling), nee, ik ben mijn eetpatroon aan aan het passen. Dus die pralineekes van hierboven, sjonge, die proefde ik op mijn tong maar die moet ik nu maar niet nemen. Maar Philadelphia, dat is toch wel zo mager! Dat ga ik in het weekmenu passen, mjum.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...