maandag 24 november 2014

Leutig lammetje van suikerpasta

Zoek u ne keer een lammetje op. Hoe ga je die stekkepootjes fabriceren voor op een kindertaart huh? En daarbij, waarom zou je daar de moeite voor doen, als je eigelijk enkel maar wil dat iedereen naar dat koddige koppie'tje kijkt en 'moh' zegt?
Na wat gezeil op de www-wateren vond ik een heerlijk voorbeeld, dat ik ondertussen alweer kwijt ben, dat heb je als je achterloopt met je blogs, dus als iemand zijn verloren schaap ziet, geef een gil dan zet ik de link naar je site erbij.
Ik inspipikte het lammetje dus. Een stel zwarte pootjes, een peervorming zwart kopje,
twee grote onschuldige oogjes, een ploefstaartje, twee ronde oortjes en een dik wit lijfje.


Laat je hoofje, pootjes en lijfje al uitharden, de details kunnen best nog wat plooibaar zijn, dit werkt makkelijker. Frummel wat met de oortjes, pootjes op juiste plaats, kopje ondersteunen tot de icing-lijm zijn werk doet, staartje niet vergeten (my god, dat staartje is zoooooho cute!) en klaar !!



Is ie niet schattig? Klein, mollig en cute. Beter dan zo'n vel-over-been-skinny-schaapbeest, toch?

Hoja... dit schaapje kon je terug vinden op mijn tractor tom taartje.




2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!
    Leuk gemaakt!
    Ik ga dit weekend ook weer eens een taart maken, is lang geleden, denk minstens een jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Hij lijkt op Shawn het schaap.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...